Rüşveti Yenişafak Yazmış!

Habertürk'te dün gece"Türkiye'nin Nabzı"programında gazeteci Nevval Sevindi, canlı yayında Yeni Şafak’ın geçtiğimiz Ekim ayında Reza Zarrab'ın yolsuzluk yaptığına ilişkin manşetini gösterince gazetenin yazarları Salih Tuna ve Hilal Kaplan yayını terketti. Salih Tuna “Hanımefendi buraya solo yapmaya geldi. Ben bu şekilde sürdürürse devam etmem. Kusura bakmayın” diyerek yayından ayrılırken. Kaplan da Sevindi'nin itirazları üzerine yayından ayrıldı.

Peki iki ismi bu kadar sinirlendiren o manşet neydi?

Yeni Şafak gazetesi 13 Ekim'de "İngiltere, İrlanda, Yeni Zellanda, Panama ve Belize gibi offshore merkezlerindeki 350 tabela şirketinden iki Türk firmasına 10 ayda 6,2 milyar değerinde euro ve dolar yağdı. Bir İran, üç de Türk bankası üzerinden yapılan para transferleri için Maliye vergi incelemesi başlattı." şeklinde verdiği haberinde Rarra

\"\"

b'ın yolsuzluk yaptığı iddialarını manşetine taşımıştı. Zarrab, bu haberle ilgili olarak Yeni Şafak'ın kendisinden rüşvet istediğini iddia etmişti.

Yeni Şafak'ın gündeme gelmeyen bir haberi daha var.

18 Temmuz 2011 tarihli "Ağaoğlu Rüşveti Verdi Oldu" manşetinde işadamı Ali Ağaoğlu'nun rüşver verdiği iddiası manşete taşınıyor.

İşte Yeni Şafak'ın o manşeti:

\"\"

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.