Davudoğlu Zaman-STV iddialarını yalanladı

Dün gece ATV'de 'Başbakan ile Gündem Özel' programına katılan Davutoğlu'na  programın sunucusu şu soruyu yöneltti: "Sayın Başbakan bugün internette belki dikkatinizi çekmiştir, şöyle bir mektup var, size ve bazı önemli üst düzey yetkililere, Zaman grubunun genel yayın yönetmeni Ekrem Dumanlı'nın gönderdiği bir mektuptan bahsediliyor. Bu mektupta basın özgürlüğünün ciddi tehlike altında olduğu dem vurulduktan sonra, Zaman ve Samanyolu gruplarına el konulup kayyuma devredileceği iddia ediliyor. Bunlara da kaynak olarak benim anlayabildiğim kadarıyla Fuat Avni kaynak gösteriliyor, daha önceki söyledikleri doğru çıktı denilerek. Böyle bir mektup size ulaştı mı?"

Davutoğlu ise "Hayır, böyle bir mektup bize ulaşmadı" diyerek soruyu şu şekilde cevapladı: "Yapılabilecek eleştirinin sınırlarını çoktan aşmış olan her türlü haberi yapıyorlar. Herhangi bir sınırlamaları var mı? Yani televizyonları mı kapatıldı? Gazetelerine el mi kondu? Bunlar olabilir diye söylemiyorum, yok böyle bir şey."

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.