Yandaş Medyadan Şaşırtan Manşet

Hükümet yanlısı Sabah gazetesi, 7 Haziran seçimleri öncesinde Başbakan Ahmet Davutoğlu’nu yayına alan “A Haber” kanalına verilen 24 kez yayın durdurma cezasını manşetine taşıdı.  

Sabah, “Yasakçı kafadan insafsız ceza” başlıklı manşetinde “Türkiye bunu da gördü. Başbakan’ı ekrana çıkardı diye aHaber’e 24 kez yayın durdurma ile TV tarihinin en yüksek cezası verildi” ifadeleri yer aldı.

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) tarafından verilen cezalara ilişkin “sansür” ve “karartma” yorumları yapılırken Başbakan ile yapılan röportaja da verilen cezayla birlikte toplam yayın cezasının 40’a ulaştığı belirtildi.

İşte o manşet:


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.